»Nihče si ne želi, da bi bila cesta asfaltirana, promet pa ne omejen. To bi bil najslabši možni scenarij.«
»Prvi podatki so zelo zanimivi, saj se promet iz nobene smeri, ne s Škofljice, ne iz Trzina, ne iz Medvod, ni zmanjšal v tolikšni meri kot potem na Dunajski cesti.«
»Če bi cesto uredili in potem pustili odprto, bi to pomenilo katastrofo za dolino Vrata, Triglavski narodni park, ekosistem in prebivalce pod Triglavom, ki smo zadnja leta s stisnjenimi zobmi prenašali to pločevino, ki se vali skozi našo vas naprej pod Triglav.«
»Počitniška brezskrbnost se ne sme odražati v prometu, prometna pravila in razmere na cesti je treba dosledno upoštevati.«
»Če ne bomo okrepili javnega potniškega prometa, ki lahko vsaj delno prestreže promet na cestah, bodo zastoji neizogibni.«
»Dejstvo je, da nas prometni kaos še čaka. Najhujši del bo izgradnja železniške postaje.«
»Razlage za boljše ali slabše stanje prometne varnosti ne smemo iskati zgolj v prometu, cesti, tehničnih rešitvah in vozilih, ampak tudi v splošnem, širšem utripu družbe.«
»Če država ne bo podaljšala prepovedi odvoza odpadkov, bomo 13. oktobra v Moravški dolini zaprli državno cesto in začeli s postopki državljanske nepokorščine.«
»Zavedamo se, da dela na cestah pomenijo motnjo v prometu, obenem pa si vsi želimo, da bi bile ceste čim varnejše in pretočne. Zato jih je treba redno vzdrževati in obnavljati dotrajane odseke ter tudi izvajati nadgradnje in naložbe za večjo prometno varnost. In za varne ceste so ključna ravno obnovitvena dela.«
»Število žrtev na slovenskih cestah letos nekoliko višje kot v istem obdobju lani.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju